Tomi.

Tomi.

"…Birini sevdiginde, ona ilgi gosterirsin. Ilgi ve sevgi derinden iliskilidir. Sevgi ihtiyacini bastirirsan, sembolik bir ihtiyaca donusur. Diger insanlarin ilgisine ihtiyac duyarsin. Bunu elde edebilirsin de. Fakat o zaman da tatmin olmazsin. Ihtiyac sahtedir, temel, dogal ihtiyactan ayridir. Kisilikteki bu ayrilma nevrozdur."

Zencilerimle birlikte onumuzdeki ay gelicem demistim geldim.

Zencilerimle birlikte onumuzdeki ay gelicem demistim geldim.

”..Alçaklığın, hainliğin, ikiyüzlülüğün, puştluğun, kısacası cümle kokuşmuşluğun at oynattığı bir dönemde yaşamdan zevk alabilmek ancak zayıfların bahtiyarlığıdır. Esas olan sadece yaşamak değil, insana yakışır şekilde ve onurlu yaşamaktır. Teslim olmadan, boyun eğmeden, sürünmeden, el etek öpmeden yaşamaktır.”

Kaçak et muhabbeti yaptığı suretinden de belli oluyor.

Kaçak et muhabbeti yaptığı suretinden de belli oluyor.

Eylul’un ilk haftasi yeni bi’ fanzin cikacak. Ismi Got Cebi. Ucretsiz dagitilacak. Icerigini kisa denemeler, ilustrasyonlar ve fotograflarla dolduruyorum. Dagitim agini genisletmeye calisiyorum bi’ yandan da. Bizim dukkana da birak insanlar buradan da gelip alsin derseniz mail atin bana listeye ekleyeyim: yagizyilmaz et outlook nokta kom.

Burada da WR125X fotografi oldugunu farz edin.

Burada da WR125X fotografi oldugunu farz edin.

”..Her şeyle dalga geçin. Her şeyi aşağılayın. Her şeyi sikinizin ucuyla yapın.

Çünkü sonuçlar hiçbir zaman sizin tüm hayatınızı etkileyecek kadar büyük olamaz. Her şeyden yırtmanın bir yolu vardır. Her şeyi yarım yamalak yapmak günün sonunda hiçbir şey yapmamaktan iyidir. 4 yanlış bir doğruyu götürmeseydi soruların hepsini sallayacak koskoca bir “eğitimli insan” kütlesinden bahsediyoruz.

“Beğenmiyorsan siktir git” derler. Çünkü önemli olan güzel bişeyler yapmak değildir. Adalet değildir. Sistemin yürümesi değildir. Önemli olan “ben”liğin olduğu gibi kalması ve kişisel çıkarlarıdır.”

..read more.

Eger yukaridaki fotografta Kevin Spacey’i bulamiyorsaniz, izlemeniz gereken efsane bir film var demektir.

Eger yukaridaki fotografta Kevin Spacey’i bulamiyorsaniz, izlemeniz gereken efsane bir film var demektir.

Sen de.

Sen de.

Zencilerimle birlikte onumuzdeki ay bantmag’e geliyom.

Zencilerimle birlikte onumuzdeki ay bantmag’e geliyom.

Kofte yogurulur. Kiymali makarna piser. Pisen makarna koftelerin icine doldurulup firina pismeye verilir. Cikartildiginda uzerinde kasar peyniri eritilir. Kitliktan cikmiscasina yenir. Bi’ de oncesinde tedarik edilmemisse eger kim soda almaya gidecek kavgasi cikabilir ehehe

Ehehe

Ehehe

Tomb Raider oynamadan calismiyoruz.

Tomb Raider oynamadan calismiyoruz.